שירות מקצועי ואישי יותר מ-30 שנה
לירם, בעלת נסיון ומוניטין של יותר מ- 30 שנה, שואפת להמשיך ולהוביל בתחום התמחותה בחשבונאות, ניהול ומיסים, ולספק את פתרונות התוכנה המתקדמים ביותר עבור לקוחותיה.
לירם רואה בכל לקוחותיה שותפים רבי ערך להתפתחותה והצלחתה . עשרות אלפי משתמשים מכל מגזרי המשק. ממשיכים לבחור לירם מידי שנה בזכות השירות המקצועי לצד השרות האישי. בסקרי שביעות הרצון, מעל ל90% מהלקוחות ציינו את שביעות רצונם הגבוהה מהשרות ומהצוות.
לקרוא עוד מההמלצות החמות של הלקוחות ומהמילים המפרגנות לצוות בלירם לחץ כאן
אינטגרציה למערכות תוכנה חיצוניות
ההתפתחות והקידמה הטכנולוגית מציבה אתגר בפני ארגונים רבים ומציבה איום על המשך השימוש במערכות הקיימות בארגון. ההתפתחות הטכנולוגית מחייבת חברות להשקיע בהרחבות, תוספות ושינויים במערכות המידע בארגון כדי להתאים את סביבתם לטכנולוגיה העכשווית ומענה על צרכים פנימיים. הדבר גורם לאי אחידות במערכות המידע ולשיבוש תהליכים עסקיים ותפעוליים בארגון.
המחשוב המואץ גורר עימו מחשוב תהליכים ע"י ספקים חיצוניים הדורשים עבודה ממוחשבת אל מול המערכות שלהם. דרישה זו מציבה אתגר להמשך ויוצרת תלות ביכולת לייצר תקשורת והעברת מידע מול מערכות שונות בסביבות חיצוניות.
מערכות התוכנה בלירם מאופיינים בגמישות רבה בקליטת נתונים ובייצוא נתונים למגוון רחב של מערכות תוכנה ומאפשרים לארגון לפעול בסביבת עבודה אחת, דבר שמבטל את הצורך לעבור בין תוכנות ולהשתמש בממשקים להעברת נתונים.
סביבת עבודה אחת חוסכת זמן יקר ומונעת טעויות. כמו כן, המערכות פועלות בסביבת התקנה מקומית או בענן המאפשר למשתמש כניסה מכל מקום ובכל זמן.
בין השאר מתמחה החברה במתן מענה לדרישות ופרויקטים ייחודיים של חברות בינוניות וגדולות, ע"פ אפיונים והגדרות מותאמים אישית, על מנת למקסם ללקוחותיה את התועלת משימוש במערכות השונות ותוך מתן מענה לחסכון בזמן עבודה יקר.
החברה מפעילה צוות מקצועי ומיומן של שרות לקוחות מקצועי וטכני, המורכב ברובו מאנשי מקצוע בתחום, הנותן מענה מקצועי וזמין לפניות הלקוחות. החברה הגדירה מדדי שירות ברמה הגבוהה ביותר ומשקיעה משאבים רבים כדי לעמוד במדדים אלו לטובת ציבור לקוחותיה
פתרונות וכלים פורצי דרך
אנו בלירם מאפיינים ומפתחים פתרונות ייחודיים המותאמים אישית לצרכי הארגון. הליווי הינו מקצועי ומתחיל משלב הרעיון, האיפיון, הפיתוח, ההטמעה והעבודה השוטפת וכל זאת על מנת לספק מענה לארגונים הזקוקים לפתרונות בהתאמה אישית ויצירתיות מתמשכת.
קיימות אפשרויות הרחבה מתקדמות לכל מוצר: הסבת נתונים, איחוד עסקים, פיתוח ממשקים, הכנת תקציב, אבטחת מידע, עדכון מטבעות שונים, טבלאות מיון, נעילת שנה קודמת, שינוי קטגוריות ועוד תוך שימוש בפונקציות ייחודיות, ליווי צמוד וזמינות מידיית.
בלירם מאפשרים לך לעבוד מכל מקום ובכל זמן כך שתוכל להמשיך לעבוד בנוחות מקסימלית, באמצעות מחשוב ענן – הפתרון ללקוח להוצאת מערכות המחשוב מידי משתמש הקצה, כלומר, במקום לרכוש ולנהל את החומרה והתוכנה הלקוח שוכר שירותים מספק מחשוב ענן.
משמעות השימוש בשירותי מחשוב ענן?
במקום לרכוש חומרה ורישוי, לעסוק בתחזוקת המערכות, ניהול ושידרוג, רוכשים שירותים אלו מספק חיצוני. כולנו כבר עובדים במחשוב ענן מבלי לדעת זאת: השימוש בג'ימייל, אירוח אתרים, Exchange, שירות Fax2Mail, YouTube, גיבוי מרחוק וכד'. שירותי מחשוב ענן הם נגישים וזולים ומותאמים גם לכל סוגי העסקים.
ניהול וסינכרון נתונים בסביבת עבודה אחת
מערכות לירם הנן מערכות מודולריות הבנויות על בסיס נתונים אחד גמיש אשר מעדכן באופן אוטומטי את המשתמשים. המערכות אינן דורשות תהליך הטמעה ממושך וגבוי ארוך ומסיבי.
כאשר כל התוכנות עובדות בסביבה עבודה אחת, ניתן לעבוד ביעילות ובקלות ולנהל את המידע בסביבה אחת המעניקה לכולם גמישות ונגישות מקסימלית מכל מקום ובכל זמן.