fbpx
09-762444
טלפון: 09-7624444

משרד דיגיטלי

עוברים עכשיו למשרד דיגיטלי

מערכת מודולרית הכוללת גם הפקת חשבוניות דיגיטליות, הפקת מסמכים ונהול לקוחות וגם ארכיון דיגיטלי

התוכנות הכי מקצועיות, הכי פשוטות ועכשיו במחיר מצוין!

אנו נמצאים היום בעידן מאתגר טכנולוגית עבור עסקים רבים. אנחנו בלירם רוצים לספק ללקוחותינו פתרונות פשוטים לניהול העסק באמצעות תשתיות מידע טכנולוגיות הנדרשות לכך והפיכת הסביבה שלנו לידידותית ויעילה מבעבר.

      כיצד עושים זאת?

  1. מה שלא חייבים להדפיס – פשוט לא מדפיסים –  כיום ניתן לשלוח חשבוניות/ קבלות/ מסמכים באמצעות דוא"ל ואין צורך בהדפסת מסמך ושליחה בדואר. דבר המביא לחיסכון בהוצאות על זמן עבודה, ניירת, שמירה וארכוב, איתור ושחזור ניירת אבודה.
  2. שינוי גישה – בשונה מהשיטה המסורתית של סריקה, תיוק בקלסרים ושליחת מכתב, כיום ניתן לשלוף מידע במהירות והעברתו הלאה תוך חיסכון בכסף רב והימנעות מכפילויות. בלחיצת כפתור תוכל לאתר כל מסמך ולהעביר אותו למי שצריך בארגון או ללקוח.
  3. רכישת ממשק חתימה דיגיטלית וחיבור למערכת הנהח"ש – כך יצאו כל החשבוניות של העסק כקובץ PDF ולא יהיה צורך לשלוח אותם בדואר, עם בול ומעטפה ולבזבז זמן וכסף. בנוסף, אין צורך לוודא שהחשבונית הגיע ע"י שיחת טלפון, אלא לקבל חיווי משרת המיילים שלך כי תיבת המיילים של הלקוח שלך קיבלה כבר את החשבונית , במהלך זה חסכנו זמן יקר ונייר.
  4. סרוק כל מסמך שמגיע למשרד ותייק אותו בארכיון הדיגיטלי – תוכל להגדיר הרשאות לכל התיקיות הנדרשות, בדרך זו תחזוך מקום ותגביר את יעילות העבודה בארגון.
  5. הכן "שיעורי בית" – למד את הארגון שאתה עובד בו, וודא שלא מתבצעת כפילות במחלקות השונות ביצירת מידע ובאגירת מסמכים, הדרך את עובדייך נכונה על הממשק הדיגיטלי ויעל את העבודה בכך שתגרום לעובדיך להתאים את עצמם לצורת העבודה החדשה.

אנו בלירם מספקים שירותים דיגיטליים בשני מישורים עקריים:

  1. תוכנת רמפלוס חשבוניות דיגיטליות – הינה התוכנה המתקדמת ביותר להפקת חשבוניות, תעודות ומסמכים. המערכת מאפשרת שליחת חשבוניות מקור ומסמכים החתומים בחתימה דיגיטלית מאובטחת. מדובר במערכת מבוססת ענן המאפשרת לך לשלוח חשבונית ללקוח ישירות מהתוכנה, בצורה קלה, בטוחה ויעילה.

רמפלוס חשבוניות דיגיטליות מאפשרת הפקה אוטומטית של חשבוניות מס וקבלות, תעודות, מסמכים והעתקים, הפקת חשבוניות מתוך תשלומים דחויים, חיובי הסכמים עם לקוחות (ריטיינר), הפקדות מתוך קבלות בפורמט המקובל על כל הבנקים וניהול מלאי.

  1. ארכיון דיגיטלי – פתרון מלא לתיוק מסמכים, בהתאמה אישית ובתצורה דיגיטלית. הארכיון הינו חלק אינטגרלי ממערכות לירם ומאפשר תיוק המסמך ישירות מהמערכות השונות.

רמפלוס הפקת מסמכים

לעמוד המוצר

ארכיון דיגיטלי

 

לעמוד המוצר

מתלבט?